Thess Boberg

Tråkigt!!!

Publicerad 2009-12-22 22:25:50 i Kära Dagbok,

Jag tycker inte om att vara sjuk!! Jag känner mej sjukt deppig just nu!! Visst de har varit jätteskönt att bara ta de lugnt idag, men just nu känner jag mej ensam. Saknar Alexander så mycket att de gör ont! ♥

Va har jag gjort idag då?
Ja, jag började me att kolla på Ensam hemma 1 och 2 =P Sen har jag kollat på alla Tillbaka till framtiden filmerna =P Jag har dessutom varit väldigt snäll =) Jag såg till så att maten va klar tills mina pojkar kom hem =) Sen åkte jag me pappa till Uppsala för att han skulle få lite hjälp med julklappar =)

Å va jag börja skratta när jag läste Christophers kommentar XD

Christopher om Vad Gör Thess När Hon Är Sjuk?:
Gillar att du skriver på ena raden att du vill träna å springa på löpband vilket är sjukt tråkigt å jobbigt. Nästa rad vill du göra så lite som möjligt?! Läs vad du skrivit, de gav mig ett litet leende iaf =)


Hahaha XD ja de e faktist ganska kul XD Jag tänkte faktist inte på de, men jag gissar på att jag skrev de där om träningen typ 5 minuter före jag skrev om att jag skulle göra så lite som möjligt XD jag tror faktist de tog ca 30 minuter för mej att skriva de där inlägget, jag brukar ta ganska lång tid på mej ibland, jag glömmer lixom bort att jag håller på med ett inlägg och sen när jag fortsätter kan de bli helt galet XD

Nu vet jag inte va jag ska göra.. jag ska nog kolla på en till film, men jag vet inte vilken.. får se va jag hittar på =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela