Thess Boberg

Vad Gör Thess När Hon Är Sjuk?

Publicerad 2009-12-21 23:41:59 i Allting&Ingeting,

När man e sjuk hinner man verkligen kolla på film x) Sen jag kom hem har jag hunnit se Troja, Braveheart och nu kollar jag på Into The Blue. Jag har tid att kolla igenom nåra av mina favorit filmer =P Me Like =D
Va händer mer när jag e sjuk?
Jo jag Gillar och kommenterar jävligt många grejor på fejjan XD
Mer då?
Jag kollar igenom en massa bilder som jag har som jag inte har sett på hur länge som helst, å som jag glömt bort att jag hade x)
Jag kommer på att jag äter ganska lite xp
Jag kom på att jag ville ut och springa på löpbandet! =O WHAT?! Thess VILL träna! Jupp när jag e sjuk VILL jag träna xp konstig, I know.
Jag tänker att jag ska göra så lite som möjligt imorn.
Jag tänker att jag borde sova för att man behöver mycket sömn för att bli frisk.
Jag tänker att jag skulle göra typ vad som helst för att få vara med hjärtat just nu.
Jag tänker att de här är ett meningslöst inlägg och att jag borde ta bort allting, men de tänker jag inte göra XD
Jag tänker att nu ska jag sluta skriva om en jävla massa onödiga saker och kolla klart på filmen istället x)

Natti natti

Kommentarer

Postat av: Christopher

Publicerad 2009-12-22 17:47:39

Gillar att du skriver på ena raden att du vill träna å springa på löpband vilket är sjukt tråkigt å jobbigt. Nästa rad vill du göra så lite som möjligt?! Läs vad du skrivit, de gav mig ett litet leende iaf =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela