Thess Boberg

Härliga Tisdag

Publicerad 2013-01-29 14:50:37 i Allting&Ingeting, Kära Dagbok,

I december började jag gå upp vid 7 på morgonen trots att jag är ledig, sedan går jag och lägger mig senast 22. Det här har gjort att jag håller mig pigg hela dagen. SÅ härligt! Dessutom mår min hy och min kropp bättre av den här regelbundenheten. Ett tips till alla som lider av trötthet. Försök ha regelbundna tider för läggdags och uppstigning. Man mår bättre av det. Och sov inte för länge! 7-9 timmar brukar vara lagom för de flesta, mer eller mindre kan orsaka trötthet.
 
Idag har det varit fullt ös. 
Tvättid mellan 7-12. Under den här tiden har jag även hunnit med att dammsuga, bädda rent, plugga och träna dagens första träningspass. Klockan 14 var jag färdig med pluggandet så nu håller jag på att fika lite. Knäckebröd, te och apelsin. MUMS!
 
Ikväll ska jag laga nyttigare pizza gjord på fullkornstortilla. Hoppas det blir gott. 
Efter det blir det dagens andra träningspass med mycket rumpa och mage! YAY!
 
Idag är det bara 42 dagar kvar tills vi åker till Thailand! Längtar så galet mycket!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela