Thess Boberg

Resfeber

Publicerad 2013-02-24 11:29:27 i Allting&Ingeting,

Om 16 dagar sitter jag på Arlanda och ska snart kliva på planet till Thailand. Resfebern börjar sakta med säkert smyga sig in i kroppen. Snart ska jag och min familj få bo i det där fantastiska huset. Som vi har längtat. På tisdag är det bara två veckor kvar. Tiden går så fort! Det är underbart, men samtidigt så sjukt pirrigt. Jag brukar inte få resfeber, men det har jag verkligen fått den här gången. Mycket tror jag beror på att jag missar så stor del av VFUn och det gör mig lite nervös, men jag vet ju att det löser sig. 
Aja, allt kommer nog att släppa när vi sitter på planet. Då kommer jag bara vara glad över att jag slipper vara kvar i kalla Sverige. Förhoppningsvis kommer det vara lite varmare när vi kommer hem igen i April.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela