Thess Boberg

Morgonstund

Publicerad 2013-02-05 10:23:20 i Allting&Ingeting, Visdomsord,

Hej på er!
Jag är färdig med morgonens träning. Jag började med 25 minuter på orbitreken. Efter det blev det 600 sit-ups - jag kör först 100 "vanliga sit-ups", 50 sido-sit-ups, 50 rumplyft (som tränar nedre magmusklerna) sedan upprepar jag detta 3 gånger. Efter det tränade jag rumpa. Efter det blev det plankan. Först körde jag "vanliga plankan" 1 min x 3. Efter det körde jag sidoplankan 1 min x 3 (både höger och vänster sida). Sedan blev det mer rumpa.
Ett riktigt bra pass, då jag älskar att träna mage och rumpa.
 
Snart är det dags att käka lite lunch innan det är dags att bege sig till skolan. 
 
Som många vet är jag ett stort fan av Susan Lanefelt. Här kommer lite visdomsord från hennes hemsida. 
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela