Thess Boberg

Morgonmänniska

Publicerad 2013-02-01 10:46:57 i Allting&Ingeting, Kära Dagbok,

Jag har gått och blivit en riktig morgonmänniska. 
Här om kvällen kom jag på mig själv till att jag längtade tills jag vaknade nästa morgon. 
När jag har en ledig dag från skolan ser min morgon ut ungefär såhär:
Jag går upp mellan 6.30-7.00. 
Jag äter en liten frukost medans jag tittar på  Nyhetsmorgon. 
Runt 7.30-8.00 börjar jag morgon träningen med 20-30 minuter på orbitreken (förutom onsdagar och lördagar som är mina vilodagar).
Jag är färdig med träningen runt 9-tiden, då tar jag en snabb dusch, efter det fixar jag en till frukost med mycket protein.
Runt 10-tiden börjar Biggest Loser, så det tittar jag på samtidigt som jag dricker te och äter apelsin.
Jag älskar den här starten på dagen. Så det är ju inte konstigt att jag längtar till nästa morgon.
 
Idag körde jag bara ett lätt träningspass. 20 minuter kondition och 20 minuter styrka. Så nu har jag dessutom hunnit gå en sväng till Ica, fixat remouladsås och dammsugit upp allt grus i hallen. Så nu sitter jag och väntar på att Jimmy och mormor ska komma över.
 
Ha en bra dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela