Thess Boberg

Jag VILL!

Publicerad 2013-02-10 11:23:36 i Allting&Ingeting,

Jag har kört en timme på Orbi-treken. När det hade gått ungefär en halvtimme, kom jag på att jag faktiskt VILL springa Tjejmilen i år. Jag VILL övervinna min fobi att springa bland folk. Jag vill inte känna att det är förnedrande att visa mig svettig, röd och andfådd, som jag har gjort de två gånger som jag sprungit tjejmilen. Nu har jag verkligen kommit igång med träningen och jag tycker att det är så jäkla roligt. Så nu VILL jag en gång för alla övervinna min fobi genom att springa Tjejmilen 2013.
Jag är stolt och glad över att säga att jag ska springa Tjejmilen 2013. Nu väntar jag bara på att få reda på vilka av mina tillfrågade som vill följa med mig. Nu känner jag mig så glad! Den här idén gjorde min dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela