Thess Boberg

En Dag På Isen

Publicerad 2013-02-03 14:07:18 i Foton, Kära Dagbok,

Igår blev det en spelkväll hemma hos Tess. Så jag kom inte i säng förns 1-2-tiden. Så imorse fick jag sovmorgon fram till 8. Då började jag med lätt frukost, och runt 8.30 började jag ett träningspass. Jag har fått låna två dvd-skivor med Coreträning av Maria. Så jag började med ett sådant pass. Det var jätteroligt och en riktigt bra träning. Jag trodde att jag hade tränat en kvart, så jag fortsatte med 20 minuter på orbitreken, sedan 20 minuter styrka. Men sedan fick jag inte ihop tiden. Jag trodde ju att jag hade tränat i 65 minuter, men Corepasset var ju en timme, så jag tränade i en timme och 40 minuter. Kanonbra start på dagen!
 
Sedan hämtade mor och far upp mig så åkte vi ut till Fagerudd och tog en promenad på isen, sedan fikade vi. Mysigt.
Orkar dock inte redigera bilderna just nu, så ni får nöja er med orginalbilderna.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela