Thess Boberg

Helg

Publicerad 2012-11-09 12:52:22 i Allting&Ingeting,

Idag hade jag en föreläsning mellan 8.15 - 10. Så jag gick upp 5.45 imorse, vilket är omänskligt tidigt enkligt mig. Men, det är smällar man får ta när man valt att pendla.
Nu längtar jag tills mannen min kommer hem så att vi kan gosa.
Imorgon ska vi åka hem till Grillby och titta när pappa och Jimmy jagar en boll, manligt. Nej, men skämt o sido. Innebandy är nog den sporten som jag faktiskt förstår mig på, visserligen har Jimmy och pappa alltid spelat det, så jag har ju sett en del matcher i mina dagar. Men imorgon blir det första gången som Alex får se dem spela. 

Tänk. Sedan jag och Alex flyttade älskar jag att åka hem till Grillby. Jag och Alex har ett hem här i Enköping, men Grillby det är som är HEMMA för mig. Det spelar nog ingen roll vilken stad jag flyttar till. Grillby kommer alltid att vara mitt hem. Fast det bästa med Grillby det är att mina föräldrar finns där. De är de finaste och bästa människorna i hela världen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela