Thess Boberg

Det går bra nu!

Publicerad 2012-11-16 21:34:59 i Kära Dagbok,

Den här veckan har jag fått reda på 3 riktigt trevliga resultat. 
Bild: VG
Musik: VG
Litteratursamtal: VG
Det är alltid kul att bli godkänd, men att få högsta betyg ger en extra kick och man känner sig grym!
 
Jag behövde verkligen dessa resultaten. Jag har stressat så mycket, så enligt vårdguiden har jag tecken på att vara utbränd. Inte så roligt. Det värsta är min trötthet. Jag sover dåligt och när jag är vaken är jag så sjukt slut. Tänk er att ha 40 graders feber, då är man ju ganska trött. Dubbla det, ta bort febern men spara tröttheten. ILLA! Så igår valde jag att strunta i pluggandet. Idag var jag på en föreläsning mellan 9-12. Men sedan har jag valt att inte plugga. Jag måste få vila psyket så att jag KAN ta in tentaplugg. Har nämligen tenta nästa lördag.
Trots utmattningen är jag så sjukt glad över att allt slit ger resultat!
 
Ha en trevlig helg gott folk!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela