Thess Boberg

The Avengers

Publicerad 2012-05-01 19:11:13 i Låt Filmen Rulla,

Hejsan!
I lördags var jag och Alex och såg på The Avengers. Jag gillar den! Dock tycker jag att det är synd att Iron Man har mest fokus, hade jag inte vetat om att det var Captain America som var deras "ledare" innan jag såg filmen, hade jag nog aldrig kunnat gissa på att han var det. Men men. Jag gillar filmen ialla fall.

Jag kommer faktiskt inte berätta vad filmen handlar om, ni som vet vilka The Avengers är vet på ett ungefär vad filmen handlar om och ni måste se den. Ni som inte har någon aning om vilka Captain America, Iron Man och Thor är, ja, ni har missat något, så ni har några filmer att plöja innan ni ser den här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela