Thess Boberg

Film!

Publicerad 2012-03-14 17:05:06 i Låt Filmen Rulla,

Igår kväll kollade jag på två filmer. De var riktigt bra faktiskt.

Hugo
Hade kanonkvalitét och filmerna blir så otroligt bra då. Det är nästan så att det inte spelar någon roll vad filmen handlar om, så länge det är grym kvalité.
Hugo är föräldralös och bor i en tågstation. Allt han har kvar från sin pappa är en robot som han hittade i ett muséum. Kommer Hugo få roboten att funka?
Jag gillade den här. Jag måste nog se den på TVn och kollar om det funkar att slå igång 3d, man kunde nämligen se att den var gjord för 3d.



Columbus Circle
Det här var en ganska bra thriller. Om man gillar mystiska thriller filmer bör man se denna.
Abigails granne blir misshandlad av sin man. Eftersom att hon själv varit med om en del hemska saker vill hon hjälpa grannen. Hur ska det gå?
Som sagt, gillar man thriller passar den här ganska bra.



My Week With Marilyn
Den här kollade jag på för drygt en vecka sedan. Jag vet inte så mycket om Marilyn, men jag kunde väl aldrig tro att hon skulle vara ett nervvrak. Michelle Williams var riktigt bra.
Colin Clark vill jobba med film. Han lyckas få ett jobb och han ska få jobba med Marilyn Monroe, inte illa, eller?
Jag tyckte att den var bra. Jag har länge velat se en film om Marilyn och nu har jag gjort den. Helt klart sevärd.



Ja, det var de jag orkade skriva om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela