Thess Boberg

Vem Ska Jag Tro På?

Publicerad 2012-01-02 17:51:37 i Allting&Ingeting,

Ja, hörrni, sakta men säkert tynar jag bort. Nej, så illa är det inte, men jag har en rejäl svacka. Det är över två år sedan jag vägde så här lite, så det är klart att man är lite orolig. Om man inte har ätit på över 4 timmar och sedan tuggar tuggummi i en och en halv timme (som brukar göra mig extremt hungrig) och fortfarande inte känner någon som helst hungerkänsla (snarare illamående med tanke på mat) ja, då blir man lite smått skitnödig.
Det viktigaste just nu är mina nära och kära som jag kan lita på. Inget gnäll, inget tjat, inga dåliga ursäkter.
Så ni får ursäkta om jag börjar avreagera mig i bloggen. Men just nu måste jag ha 100% fokusering på mig själv så att jag kan äta upp mig igen och bli "frisk". Så det kan bli en del negoinlägg. Men jag ska ändå väga upp det med lite foton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela