Thess Boberg

Shake It Out!

Publicerad 2012-01-30 19:00:39 i Music Mitt Strå,

Jag är kär!!
Då tänker ni att "Ja, det vet vi väl. Du är ju förlovad med Alex" och ja, det är sant. Jag älskar Alex mest av allt i hela vida världen. Det finns inte tillräckligt många ord som kan beskriva hur viktig han är för mig. Men nu pratar jag om min andra kärlek. Nämligen musik. Återigen har jag hittat en artist som jag blivit förälskad i! Ben Howard! JAG ÄR SÅLD!!

Jag har hittat mycket bra musik på senaste tiden. Det gör mig så lycklig!
Men den här grabben alltså!! Inte nog med att han har typ den skönaste rösten, han spelar gitarr och han är galet söt! En riktig gobit!






Ja, men som sagt jag har hittat väldigt mycket bra musik på senaste tiden..

Ben Howard - (älskar alla låtar men de här är ett måste!) Old Pine, Only Love, The Fear och Depth Over Distance. Lyssna på dessa och bli lika kär som jag!!

Florence + The Machine - Shake It Out, What The Water Gave Me

Devendra Banhart - Little Yellow Spider, I Just Feel Like A Child

Neijra - Stay For A While

Rebekka Karijord
- Wear It Like A Crown

The XX
- VCR, Islands, Heart Skipped A Beat, Crystalised

Nej, nu orkar jag inte ge er några fler tips!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela