Thess Boberg

The Art Of Getting By

Publicerad 2012-01-06 12:51:08 i Låt Filmen Rulla,

Har försökt kolla på den här filmen flera gånger, men det har slutat med att jag gjort något annat och inte hängt med i filmen alls. Nu satt jag och bara tittade på filmen. Men njaaaaaaa, inte min typ av film. Det jag tänkte på hela tiden var, "Åh, den här låten känner jag igen" "Den här låten var bra, den måste jag hitta på Spotify" Så ja, det var bra musik, men själva filmen var tråkig.

George är en ensam tonåring som tappat menningen med livet. Vad är det för vits med allt, man föds ensam och man dör ensam. Kanske Sally kan få honom på andra tankar.

Som sagt, absolut inte min typ av film, på tok för seg, men det var mycket bra musik!



Our Idiot Brother

Kom på att jag såg Our Idiot Brother igår. Jag gillar verkligen Paul Rudd, han är så jäkla rolig. Men den här filmen var inte så rolig. Jag trodde den skulle vara roligare. 

Ned har precis kommit ut ur fängelse. Nu behöver han någonstans att bo. Han familj ställer upp. Men Paul, som inte är den smartaste ställer till med lite problem. 

Som sagt, jag trodde att den skulle vara roligare, eftersom att Paul Rudd var med, men den var väl helt okej rolig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela