Thess Boberg

Rätt Ska Vara Rätt, Annars Blir Det Fel Och Då Blir Det Inte Rätt!

Publicerad 2012-01-03 12:02:11 i Allting&Ingeting,

Jag har varit en liten surtant nu på morgonen. 
Jag var nämligen upp till tågstation igår och köpte busskort för 160kr. Och enligt han i kassan så hade det inte blivit något draget från mitt kort, så vi fick göra om köpet. När jag kollade i morse hade de dragit 160kr från SJ TVÅ gånger! (Och det var draget, inte bara reserverat) Man blir ju galen!
Igång med datorn och försöker leta reda på telefonnumret till tågstation. Det är ta mig faaaaan helt omöjligt att hitta. Jag ringer till SJs växel och får ett nummer till resebutiken, sedan får jag ett nytt nummer av dem till Enköpings tågstation. Detta tar ca 30 minuter. Grytan håller på att koka över.
Så kommer jag äntligen fram till dem. "Är du säker på att det är draget två gånger och att det inte är reserverat?"
Hade det bara varit reserverat så hade jag väl inte ringt! Jag är inte dum heller!
Så nu håller de på att strular med banken och skit så ska han ringa upp igen.

Jag blir så jävla arg när det blir sånt här strul! Tur att jag är lika envis som min far.

Nej, nu ska jag försöka få i mig lite lunch. Sedan ska jag upp till mamma så ska vi åka till IKEA.

Ha de! Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela