Thess Boberg

My Weekend

Publicerad 2012-01-16 10:07:20 i Kära Dagbok,

I fredags gjorde jag inte så mycket. Jag lämnade in mitt schema på jobbet, sedan lånade jag några böcker på biblioteket, sedan köpte jag busskort och senare på kvällen kom Alex ut till Grillby.
I lördags åkte vi till Västerås, där köpte jag en ny ipod. Otroligt nog kunde jag unna mig en ny, min andra mp3 som jag köpt. Nu är den stora frågon om jag någonsin kommer köpa en till telefon igen. Jag har köpt en enda telefon själv, annars har jag ärvt dem eller fått som födelsedagspresent. 
Efter det åkte vi till Ikea och kollade runt och käkade. Sedan hade vi en myskväll hemma.
Igår gjorde vi inte så mycket. Vi åkte hem till Alex. 

Ja, ingen händelserik helg, men det har varit lungt och skönt vilket jag behövde.

Idag börjar jag skolan 14.15 så jag hinner slappa lite innan det är dags att åka.

Ha de! Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela