Thess Boberg

Midnight In Paris

Publicerad 2012-01-09 11:43:08 i Låt Filmen Rulla,

Här om kvällen såg jag Midnight In Paris. Jag gillade den här filmen. Jag älskar ju historia så när de tar med kända personer från förr så kan jag ju inte låta bli att tycka om filmen. 

Gil och Inez är i Paris med Inez föräldrar. Gil har lite problem med sitt skrivande, men kanske en midnattspromenad i Paris kan hjälpa honom på traven.

Som sagt, jag gillade den här filmen. Om man gillar historia så är denna ett bra tips. Man får träffa en hel del kända personer från förr.


What's Your Number?
Den här var helt okej rolig. En vanlig romantisk komedi. Men, Chris Evans är med och då blir filmen genast mycket bättre. Man kan ju inte låta bli att bli kär i honom!

Ally läser en artikel i en tidning. Om en kvinna har haft sex med fler än 20 killar kommer hon antagligen aldrig bli gift. Ally börjar räkna. 19 stycken! PANIK! Men hon har fortfarande en chans kvar. Nästa person hon har sex med ska hon gifta sig med! Hoppas att nr 20 är perfekt!

Som sagt. En lite roligare romantisk komedi. Chris Evans är klockren!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela