Thess Boberg

Larry Crowne

Publicerad 2012-01-06 14:48:20 i Låt Filmen Rulla,

Herre Jisses vilka filmdagar jag har nu! Men jag gör annat också. Jag har faktiskt varit ute och prommenerat, dammsugit, tränat, men mycket film blir det.

Den här filmen då. Hade jag varit på dåligt humör hade jag säkert tyckt att den här filmen var jättetråkig. Men jag tycker att den förmedlade väldigt positiva saker. Det är aldrig försent! Det är aldrig försent att börja plugga. Det är inte försent att hitta kärleken. Det är inte försent att prova på något nytt.

Larry får sparken från sitt arbete. Han bestämmer sig för att börja skolan igen och där får han träffa en hel del intressanta människor.

Som sagt, filmen förmedlar många positiva saker, och jag måste säga att Julia gör sin roll otroligt bra, hon är verkligen en skicklig skådespelerska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela