Thess Boberg

Kort Summering!

Publicerad 2012-01-30 19:49:39 i Kära Dagbok,

Tänkte sammanfatta de senaste dagarna lite snabbt innan jag hoppar in i duschen.

Fredagkvällen bestod av plugg.

Lördagen bestod av plugg mellan 9.30-17-tiden (med några korta pauser). Senare på kvällen åkte jag, Alex och Sandra till Uppsala för att fira Ivana. Det var en trevlig kväll och jag undrar om jag någonsin kommer att vänja mig med dessa galna bosniska fester. De är verkligen galna, men på ett positivt sätt! Trevligt var det ialla fall. 

Söndag gick jag upp kl 9 och sedan började jag plugga kl 9.30 och pluggade fram till 15-tiden. Då kände jag att jag inte orkade fokusera på läsningen så jag tränade istället. Dock hade pappa ockuperat TVn (och jag har tagit bort min TV från rummet) så då körde jag lite framför spegeln. Jag kan ju hela träningspasset i huvudet. Men jag körde ju hårdare, så istället för typ 20 sit-ups blev det 100 sit-ups + 50 vrid sit-ups + 50 rumplyft.
Senare på kvällen åkte jag hem till Alex.

Idag började jag skolan 13.15 så jag hann plugga lite innan jag åkte. Sedan kom jag hem vid 17-tiden och nu har jag tränat. Så nu tänkte jag duscha, sedan ska jag göra mig redo för sängen och plugga lite. Sedan har jag hemstudier tisdag, onsdag och torsdag. På fredag har jag en föreläsning mellan 10.15-12. Så jag måste säga, jag gillar studentlivet, so far!

Ha de! Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela