Thess Boberg

Hejsan Svejsan!

Publicerad 2012-01-25 18:19:16 i Kära Dagbok,

Idag åkte jag in till skolan för att träff min grupp och göra färdigt grupparbetet. Nu är vår presentation färdig och jag känner mig ganska redo för att redovisa. Det känns som att det kommer gå bra. Jag håller tummarna, det är ju trots allt den första examinationen.
Vi var färdiga runt halv 12 så då åkte jag hem och fortsatte plugga.
Sedan fixade jag lite mat och då kom jag på att det var längesedan jag följde något recept. Varje gång jag lagar något nytt så improviserar jag. Jag bara blandar ihop något och det blir faktiskt ganska gott.
Har även ringt och pratat med momo. Det var ett tag sedan vi sågs så jag kände att det var dags att ringa. Min momo är ju för bra!

Nej, nu ska jag dricka upp latten så ska jag fortsätta plugga!


Ha de! Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela