Thess Boberg

Första Föreläsningen CHECK!

Publicerad 2012-01-16 19:58:48 i Kära Dagbok,

Idag har jag haft min första föreläsning på universitetet. Det var faktiskt roligare än vad jag trodde. Vilken bra lärare måste jag säga. Jag gillar sådana lärare som kan göra en lektion intressant. En sådan som inte bara matar på med en massa information som den har läst i en bok. Den här lärare pratade utifrån egna erfarenheter och tog upp sådana saker som man faktiskt bör veta.

Imorgon ska jag plugga på hemmaplan. Jag har inget som jag måste plugga på, men jag vill ändå komma igång på riktigt, så det blir till att plugga lite på förskolans läroplan.

På onsdag ska jag på mitt första seminarium. Detta kommer att bli intressant. 9.15-12. Sedan har jag inga fler lektioner denna vecka. Det känns skönt att man får en mjuk start.

Nu ska jag kolla på TV.

Ha de! Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela