Thess Boberg

Första Examinationen!

Publicerad 2012-01-26 13:50:17 i Kära Dagbok,

Idag hade vi som sagt vår första examination. Grupp redovisning. Det gick bra! Dock ville skolans teknik inte samarbeta med oss, så vi fick klara oss utan vår powerpoint. Men det gick bra ialla fall.

Nu har jag slängt i mig lite käk. Så hade jag hoppats på att en bok skulle kommit idag, men icke då! Den kommer antagligen imorgon. Men jag skulle behövt den till imorgon. Vi ska nämligen ha en föreläsning så det är bra om man har läst boken innan. Men ja, ja, de är inte mycket att göra åt. Jag får helt enkelt anteckna som en tok och läsa boken när jag kommer hem.

Min helg kommer bestå av en jävla massa plugg. Sedan ska jag försöka hinna med att fira Ivana också. 

Ja, om 50 minuter ska jag hoppa på bussen igen så ska jag åka hem till Alex. Så nu ska jag packa skolböcker!

Ha de! Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela