Thess Boberg

En Ny Dag, Nya Tag!

Publicerad 2012-01-07 10:40:46 i Kära Dagbok,

Igår var jag fruktansvärt arg och ledsen! Jag var visserligen inte så smart som tog lite extra mat. Men jag var så glad att jag äntligen var hungrig igen. Så jag tänkte, vad kan det skada att ta lite mer mat. Jag kände stoppet i halsen och då borde jag slutat, men jag tänkte att en tugga skadar inte. Men det gjorde det visst.

Men, idag är det en ny dag. Dags för nya tag! Vågen är inte snäll mot mig, men jag ska nog visa den ett och annat! Nu tänker jag inte förlora ett enda kilo till! DOM ÄR MINA! Nu ska jag ta tillbaka vartenda kilo! Det får ta den tid det tar, men tillbaka ska de!

Nu har jag ätit frukost, tyvärr var jag inte hungrig, men jag har fått behålla den. Snart ska jag ta mig en smörgås, sedan måste jag äta lunch. Sedan ska jag träffa Tess.

Ha de! Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela