Thess Boberg

Drive

Publicerad 2012-01-15 00:33:38 i Låt Filmen Rulla,

Ojojoj! I vanliga actionfilmer brukar det vara ett skott hit och ett slag dit. I den här filmen var det ord och inga visor. Här krossar man skallar, man skär upp hela armen, man skjuter folk med hagel. Jag gillade den!

Ryan Gosling spelar the Diver. Han jobbar som stuntman och han meckar bilar. En tystlåten grabb, hur trevlig som helst, han gör inte en fluga förnär, eller?

Jag vill inte säga för mycket! Det är inte som en vanlig actionfilm, men när det väl kommer action, då är det blodigt allvar! Men, gillar man action, SE DEN!


Real Steel
Ännu en bra film. Jag gillar ju Transformers och är helt såld till Bumblebee, så ja, jag blev såld till Atom i denna film.

Charlie har lagt ner boxningen och håller nu på med robotboxning. Men han har inte lyckats vinna någon stor match och nu ska han dessutom ta hand om sin oönskade son över sommaren. Hur ska detta gå?

Som sagt, jag gillade den här. Tycker man om Transformers bör man se denna. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela