Thess Boberg

Den Här Dagen!

Publicerad 2012-01-31 21:47:14 i Kära Dagbok,

Denna dag började med att jag ställde mig framför min spegel och kände på min mage, sedan pustade jag ut. Detta gör jag de gånger jag drömmer att jag är gravid, vilket händer väldigt ofta nu för tiden. Den här gången hade jag bara en liten gravidmage för ovanlighetens skull. Som tur var så visade min spegelbild att magen var platt och man såg höftbenen precis som vanligt.
Sedan har jag pluggat, jag läste en bok (utvalda sidor) och en artikel som jag egentligen inte behövde läsa nu, men jag vill ligga steget före. Artikeln jag läste gjorde mig så förbannad, så det tänker jag ta upp med läraren som har skrivit den, jag har ganska mycket att ifrågasätta! EN ARG THESS!
Sedan var jag ute och fotograferat (har dock inte haft tid att fixa bilderna, så de får dröja lite).
Vidare har jag njutit av min fina väska och blivit lycklig över vad mycket man kan göra med den. Ex. den fina finessen att man har ett sittunerlag med sig hela tiden, dessutom skyddar den min dator när jag har den i väskan.
Nu har jag dessutom kollat på The Rum Diary, jag tänkte berätta om den i ett senare inlägg. 

Imorgon ska jag bege mig in till Enköping och träffa Julius. Sedan ska jag hem till Alex. Så får jag se, eventuellt stannar jag kvar där till på fredag. Vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela