Thess Boberg

Dagen Och Följande Dagarna

Publicerad 2012-01-24 18:44:10 i Kära Dagbok,

Gick upp klockan 5.30 imorse.
Skolan började 9.15. Vi började på att grupparbete som ska redovisas på torsdag.
Klockan 12 klev jag på bussen hem till Enköping. 
Sedan träffade jag Julia på stan så gick vi till Wickmans och lunchade. Efter det gick jag hem och pluggade. Nu är jag färdig med det som jag ska läsa upp på redovisningen.
Imorgon ska jag in till skolan och träffa min grupp, så ska vi gå igenom vår redovisning.
På torsdag ska vi ha redovisning/första examinationen.
På fredag ska vi ha en föreläsning och sedan lite informationstid.
Min helg kommer att bestå av att plugga, plugga och plugga, sedan tar vi lite mera plugga, oj, jag höll på att glömma, jag måste plugga! Livet är gott, världen är stor!

Ha de! Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela