Thess Boberg

4 Januari 2012

Publicerad 2012-01-04 15:26:55 i Kära Dagbok,

Det blev en promenix med Bella. Alltid lika mysigt. Det är så skönt att få prata av sig, både om bra och dåliga saker.
När jag kom hem igen käkade jag lunch. 
Sedan gick jag och vägde mig och då insåg jag att jag ville inte köra hela passet med Lanefelt, så jag tog hantlarna och körde lite styrka, så gjorde jag lite sit-ups. Muskler väger ju ändå mer än fett.

Jag funderar på att fixa en ny header till bloggen, men jag har inte så mycket inspiration, så jag kanske gör en tillfällig. Har även funderat på att göra ett inlägg om mitt år 2011, men det tar på tok för lång tid och det skulle inte vara så intressant heller. Vidare har jag funderat på att skriva av mig om min ätstörning, mest bara för att få skriva av mig. Det kanske inte är så roligt att läsa, men det är mer ett inlägg för mig.

Äsch nu börjar jag på säsong 8 av Grey's!

Ha de! Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela