Thess Boberg

Yo!

Publicerad 2012-02-23 21:35:28 i Kära Dagbok,

Idag hade jag en föreläsning mellan 9.15-11. Sedan åkte jag hem och tog en promnix med Tess. Då var jag smart och tog på mig gummistövlar. Att gå med Converse i slask är inget jag tycker att ni ska prova på. Det blir jävligt blött och dessutom väldigt kallt.
Efter promenaden gick jag hem och fixade lite mat. Idag fick det bli pannbiffar med klyftpotatis och brunsås.
Sedan har jag suttit och skrivit på hemtentan. Jag har faktiskt kollat på film under hela tiden som jag skrivit och det har funkat kanonbra, ända tills jag började skriva replikerna från filmen. Då insåg jag att jag var för trött för att fortsätta skriva. Så nu tänkte jag ta och duscha istället.
Imorgon ska jag på veckans sista föreläsning. Efter det ska jag till biblioteket och plugga lite innan jag och mamma åker till Kista.

Ja, det var det!

Ha de! Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela