Thess Boberg

Vecka 8

Publicerad 2012-02-22 10:32:26 i Kära Dagbok,

Halloj!
Min lördag spenderades i sängen. Jag hade nämligen date med hemtentan.
Söndagen spenderades också i sängen. Även denna dag hade jag sällskap av hemtentan. Senare kom Alex över och sedan åkte vi hem till honom och firade Thomas.
I måndags hade vi redovisning. Det gick kanonbra!
Igår åkte jag till biblioteket och satt där och gjorde massvis med anteckningar från böcker (det är sådant som jag måste ha som underlag till två av tentafrågorna). Jag fick väldigt mycket gjort vilket var otroligt skönt! När klockan var runt 12.35 var det dags för mig att bege mig till bussen och åka till skolan för dagens föreläsning. Efter det åkte jag hem till Alex.
Nu har jag tagit annteckningar från sista boken så nu kan jag skriva, skriva, skriva.
Imorgon ska jag in till skolan på en föreläsning. Samma sak på fredagen. I helgen ska jag bli klar med hemtentan. Men jag fick ganska mycket hjälp igår på föreläsningen, så det var nog tur att jag inte började skriva rent på datorn innan gårdagen. Lucky me!

Ha de! Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela