Thess Boberg

Update

Publicerad 2012-02-15 18:44:08 i Kära Dagbok,

Hejsan!
Hoppas alla hade en trevlig alla hjärtans dag igår.
Min vecka so far, har sett ut ungefär såhär:
Måndag: 10.15-12.00 Men efter det satt jag och min grupp kvar en stund och började på ett grupparbete. Sedan kom jag hem vid 15-tiden. Så fixade jag mat, sedan kom min favorit hit.
Tisdag: Åkte till skolan tidigare för att jobba med grupparbetet. Sedan hade vi seminarium mellan 13.15-16.00. Efter det åkte jag till Enköping. Sprang in på Elisabeths och köpte lite fin choklad till Alex. Sprang vidare till bolaget för att köpa lite godsaker till helgen. Sedan kom min favorit och hämtade mig så åkte vi hem. När jag kom in fick jag på mig en ögonbindel, sedan fick jag komma in på rummet där det var fullt med levande ljus. (se bilden från igår) I fönstret hade han ställt upp 3 ljus, för att det var tredje året vi firade alla hjärtans dag tillsammans. Sedan fick jag tre rosor och två chokladaskar. Han är så otroligt romantisk. I'm so lucky! Sedan hade vi myskväll med film och choklad.
Onsdag: Även denna dag åkte jag in till skolan tidigare för att fortsätta med grupparbetet. Efter det hade vi en föreläsning och nu sitter jag här. Nu har jag tänkt att skriva ner det jag ska säga på redovisningen på måndag. 
Imorgon: Ska jag få leka i 3½ timme! HURRA!! Det är ganska perfekt faktiskt. Jobba lite, sedan åka hem och plugga. Förstå vad smart. Först vara på världens roligaste jobb, sedan åka hem och läsa om världens roligaste jobb. Tummen upp!

Nu ska jag lägga in Ben Howard på spotify efter som att i princip alla hans låtar försvunnit därifrån. OGILLA! Men jag tänker inte vara utan hans underbara röst! NO WAY!
Sedan ska jag plugga!

Ha de! Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela