Thess Boberg

Studentnörden Säger Hej...

Publicerad 2012-02-03 15:07:09 i Kära Dagbok,

Hej.

Jag hade förläsning idag mellan 10.15-12.00 Så jävla jobbigt alltså! Nooooot!

Nu ska ni få höra vad nörden har gjort.
Innan terminen ens hade börjat köpte jag en mini lap-top som jag skulle ha till skolan. Jag köpte även en massa skrivblock och sånt, fick även en del av Julius.
När skolan kom igång började jag köpa en massa kurslitteratur, istället för att låna som jag faktiskt hade tänkt att göra.
Sedan köpte jag en Fjällräven ryggsäck.
NU! Har jag köpt mig en termosmugg. HALLÅ PLUGGIS! Förstå hur jag kommer se ut på tisdag när jag ska till skolan igen, då kommer jag med min ryggsäck som är fullpackad, ipoden i ena handen och termosmuggen i andra handen. OCH inte att glömma, jag har självklart på mig mina nya vantar som har sånna där touch grejer på.
Men jag älskar det!

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela