Thess Boberg

Så Jäkla Typiskt!

Publicerad 2012-02-06 12:03:53 i Kära Dagbok,

Imorse ringde Anna från jobbet. Det är kris och de ville att jag skulle jobba. Lite senare ringde Eva (chefen) och frågade om jag kunde jobba några timmar. Nu kommer vi till anledningen till att jag var tvungen att säga nej...
Jag var sent ute med att beställa en bok från biblioteket så jag har fortfarande inte kunnat hämta den, men nu har den äntligen kommit till Enköping. Jag ska ha läst den till imorgon. En hel bok som jag ska ha läst till seminariumet imorgon och jag har inte börat! PANIK! Som jag fattar det ska vi börja på en examinationsuppgift.

Så ja, det här trodde jag faktiskt inte skulle hända, men nu har jag tackat nej till att få vara på den roligaste arbetsplatsen EVER för att jag måste plugga. Det är sjukt jobbigt, just med tanke på att det är kris på jobbet, men jag måste låta skolan komma före jobbet, tyvärr.

Ja, nu har jag läst färdigt en artikel ialla fall, har även börjat läsa en annan artikel som jag hoppas kunna läsa klart på bussen. Sedan ska jag hämta boken på biblioteket och sedan ska jag plöja!

Nu måste jag käka lunch!

Ha de! Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela