Thess Boberg

Min Torsdag

Publicerad 2012-02-16 21:34:46 i Kära Dagbok,

Idag när jag kom till jobbet vid 9 tiden kom barnen springande emot mig och skrek THESS! Då inser jag hur mycket jag saknar att vara på jobbet. Faan så underbara de är! 
Det var lite jobbigt att jag skulle gå redan 12.30. Jag hade gärna tagit en kaffe med mina kära arbetskamrater och lekt lite mer med barnen, men plikten kallade.
När jag kom hem slog jag igång en maskin med tvätt. Sedan gick jag ut med Tess. Vi gick upp till Eila och hämtade ut ett paket. Men jag kan inte säga vad det var.. det är en hemlis!
Efter det gick jag hem och plugga lite. Sedan slängde jag ihop lite wok. Sedan har jag pluggat lite till.

Imorgon ska jag plugga. Senare på kvällen ska jag hem till Bella och Johnny.

Sedan har jag nog inga fler planer för den här veckan. Om jag inte har något bättre för mig så kommer jag antagligen att plugga, men det är inget jag måste, kommer nämligen göra det nästa helg.

Ja, nu tackar jag för mig. HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela