Thess Boberg

Hoppsan!

Publicerad 2012-02-29 20:02:08 i Kära Dagbok,

Idag åkte jag till jobbet en snabbis för att lämna in mitt schema. Gissa om det tog emot att gå därifrån! Speciellt när ett av barnen säger "Thess, jag vill att du stannar här". Men, det var bara att bege sig vidare. Så jag gick och lämnade en bok på biblioteket. Sedan tog jag bussen till Uppsala. Eftersom att jag kom dit ganska så tidigt så hade jag lite tid över innan jag började skolan, så jag gick på stan en stund. Eller ja, jag kom till H&M, sedan hann jag inte med så mycket, för jag blev kvar där inne ganska länge. Jag kom ju på att jag hade presentkort och rabattcheckar, så ja, jag shoppade lite. De blev ett par jeans, en kavaj, en bh och tre par trosor. Det var ju inte riktigt meningen, men men.


Idag lämnade jag in tentan i pappersformat. Så hade vi vår fjärde examinationsuppgift idag. Och jag såg nyss att jag ska ha läst över 100 sidor i en bok tills imorgon, men så tänker jag såhär, jag har slitit med hemtentan och har ytterligare en examination idag, så neeej, jag struntar faktiskt i att läsa det ikväll. Jag tar det sen, punkt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela