Thess Boberg

Joden Finns Kvar

Publicerad 2012-12-21 20:59:40 i Allting&Ingeting,

Maya indianerna hade alltså fel. Jorden har inte gått under. ÄN ialla fall, men vi människor påskyndar ju processen hela tiden.

Nu har jag jullov, gissa om det har varit efterlängtat!! Hittills har jag fått högsta betyg på allt jag gjort i skolan, och jag var endast 5p ifrån att få full pott på salstentan. Gissa om jag vart glad!!

Idag har jag varit hemma hos mor och far. Guess what! JAG har åkt längdskidor! Coolt va?! Det gick fort som faaan. Jag ramlade bara en gång.

Snart är det jul!!! Mys!!

Är du nöjd nu mor? Nu har du fått ett nytt inlägg ;)

Ha de! Ha de!

Kommentarer

Postat av: eva

Publicerad 2012-12-25 14:21:10

ja nu är jag nöjd. Hoppas det inte dröjer så länge till nästa. Kram.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela