Thess Boberg

Ompa Ompa Fallerallera

Publicerad 2012-04-22 18:48:13 i Kära Dagbok,

I fredags var jag iväg på min första VFU. Det gick bra, dock känner jag mig inte ett dugg peppad för att ha praktik. Dels är jag fortfarande trött efter all tentaplugg, dels är jag förkyld vilket gör att jag blir ännu tröttare. Men men, det är bara att bita i det sura äpplet.
Efter praktiken åkte jag hem och slängde i mig lite mat, sedan var det bara att göra sig i ordning och bege sig iväg till Uppsala och terminens första tentafest. Det blev en trevlig kväll.
Igår kväll åkte jag, Julia och Bella till Uppsala och kollade på Titanic i 3D. Jag grät floder, så klart. Det var underbart att få se den i stor bild och dessutom i 3D.
Den här söndagen har varit väldigt lugn. Jag har mest gosat med min älskling.
Imorgon är det dags för praktik igen.
Nu ska jag fortsätta kolla på film.
Ha de! Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela