Thess Boberg

Latmasken Är Tillbaka

Publicerad 2012-04-27 14:11:18 i Allting&Ingeting,

Jag har varit sååååååå jävla lat nu när jag haft praktik. När jag kommit hem har jag struntat i att plugga. Jag har läst 17 sidor i en av böckerna. ILLA!! Så dumt! Visserligen säger våra lärare att vi ska ha 40-timmars arbetsvecka, men ja, den som lyckas praktiser, ha handledning, skriva rent saker och läsa två böcker på en 40-timmars arbetsvecka, den är grymt duktig måste jag säga. Man skulle ge diplom till de som klarar av det. Men men. Idag slutade jag tidigare, så det blir till att läsa nu.

By the way. Jag var smart igår. Jag loggade in på internetbanken och ordnade så att min lön skulle föras över till mina sparkonton idag. Så ja, i och med att jag sett att mina sparkonton har ökat så fint så kan jag ju inte röra pengarna. Jag är stolt samtidigt som jag har krossat mitt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela