Thess Boberg

Det Kliar I Halsen

Publicerad 2012-04-16 10:47:33 i Allting&Ingeting,

Hallou!
Vet ni, jag tror inte att jag kommer att kunna så mycket mer till tentan imorgon.
Jag tokpluggade i torsdagskväll och sedan hela fredagen. I lördags gick jag upp vid 8 för att fortsätta med mitt tokpluggande. Men jag kände mig så frustrerad, för det kändes inte som att jag kunde ett piss. Så mor min drog med mig ut på en promenad så att jag fick en paus. Så fick jag berätta lite vad det handlar om, och vet ni, jag kunde faktiskt ganska mycket. Så när jag kom in igen och hade duschat och käkat lunch och så, ja, då visste jag ju exakt vad det handlade om. Det var vissa begrepp som jag inte kom ihåg, men annars hade jag koll på läget. En riktigt härlig känsla. 
Idag ska jag bara läsa igenom lite, men jag känner att jag kan inte få in så mycket mer i huvudet. Nu får det helt enkelt gå så det går. Får jag omtenta så vet jag vad jag ska göra den 4 juni.
Tro det eller ej, men JAG känner mig lugn inför salstentan imorgon. SJUKT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela