Thess Boberg

Älskade Musik

Publicerad 2012-04-03 19:56:33 i Music Mitt Strå,

Jag tänkte att istället för att göra ett inlägg om hur fullt upp jag har och hur jag skäller ut rökare strax före 7 på morgonen, så gör jag ett kort inlägg om vad jag lyssnar på för musik på bussen.

Selah Sue: Har typ blivit kär i henne! På grund av henne blir jag lite förvirrade över min musiksmak, men jag gillar henne. Det är lite reggae fast med Duffys röst. Mina favoriter är Raggamuffin, Crazy Vibes, Summertime, The More That I.. jag kan göra en lång lista, hon är cool!
Andrew Belle: Så jäkla skön röst! Den bästa är The Ladder. GALET skön låt!
Angel Taylor: Den här tösen har gjort en låt som jag spelar minst två gånger i rad. Not Even Human. Den är så jäkla fin. Lite olyckligt kär låt, men det är en mening som är så jävla fin. 'Cause you're not even human, no you're just a lovely idea of one. Jag gillar den ialla fall.
Laleh: SÅKLART! De senaste dagarna har jag lyssnat mycket på Elephant. Otroligt bra låt enligt mig.
Cocoon: Ett härligt band med härliga låtar. Good feeling låtar skulle jag vilja kalla dem. Chupee och On My Way sitter ju inte fel en solig dag precis.
Graffiti6: Coolt! Jag gillar Stone In My Heart.

Och nu tycker jag att det räcker med tips!

Tack och hej!
Ha de! Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela