Thess Boberg

En Lördags Kväll Med Familjen

Publicerad 2011-09-17 21:57:49 i Kära Dagbok,

Nu har jag, mor och far kommit hem från farmor. Vi har varit in på middag, hon fyllde nämligen år i måndags. Jag var visserligen in i måndagskväll och firade henne, men hon blir ju så glad när man kommer och hälsar på, så då tänkte jag att jag kan göra en annan människa lite gladare genom att bara titta in en stund. 
Så snäll jag är, Vuxenpoäng? Hahaha!
Nu tänkte jag fortsätta med lite pyssel. Har ni tänkt på att det tar längre tid med pyssel när man vill att det ska bli riktigt fint. Det tar så jäkla lång tid och sedan blir det inte fullt så bra som man hade tänkt sig. Så nu håller jag tummen för att det här ska bli bra!!

Ha de! Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela