Thess Boberg

Det Känns Så Jävla Rätt!

Publicerad 2011-09-05 19:04:26 i Allting&Ingeting,

Jag älskar mitt jobb! Barnen är underbara! Mina arbetskamrater är så otroligt snälla! Dessutom verkar det inte som att jag kommer jobba mina 18 timmar i veckan. Det rullar in timmar hela tiden, så snart har jag väl heltid istället för jobba på 50%. Men jag klagar inte! Tvärt om. Jag älskar det! Även fast jag har varit snorig och nyst hela dagen så gick timmarna så sjukt snabbt och när klockan var fyra, ja då trodde jag att den var halv tre, max tre.
Jag har kul på jobbet helt enkelt!

Vem hade kunnat trott att JAG skulle vilja jobba med barn/ungdomar?
Jag som skulle bli revisor eller egen företagare eller en världskänd skådespelerska, jag skulle jobba med något som gjorde mig sten rik. Nu vill jag jobba med något som jag tycker om och bli rik genom att vara ekonomisk. Jag känner att det är ett klokt val. Det känns så jävla rätt!

Puss Och Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela