Thess Boberg

Det Är Fullt Upp!

Publicerad 2011-09-10 10:13:18 i Kära Dagbok,

Igår firade vi Tess. Det var jag, Julia, Tess och Vanessa. Vi var först på All In och drack lite. Sedan vill Tess vidare och dansa. Så vi gick faktiskt till Joar.
Jag och Julia har inte varit där sedan April och nu har vi insett att vi är för gamla för sånt här.
Vi går runt som två pensionärer. Vi gnäller på att det är för hög musik, plus att det är så fruktansvärt dålig musik. Vi tycker att folket som alltid står på dansgolvet är lite smått patetiska när de står där Ååh-nu-ska-jag-försöka-dansa-jättesexigt-typ shaka-aset-som-en-afrikan-men-jag-misslyckas-totalt-jag-ser-bara-rolig-ut-men-jag-har-inte-insett-det-själv.
Sedan blir jag ju en liten mamma åt allt och alla. Jag ska fixa vatten åt folk, fråga om de behöver tuggummi. Så igår såg jag och Julia till att Bonden kom hem ordentligt.

Men ja, om man bortser från att jag är för gammal för att gå ut och festa, så var det en trevlig kväll.

Idag ska jag och Alex åka hem till momo. Sedan ska vi hem till Jojjo och käka lite middag.

Ha de! Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela