Thess Boberg

Vecka 41

Publicerad 2011-10-14 19:39:30 i Kära Dagbok,

Det har varit en jobbig vecka måste jag erkänna.
Måndag: Jobbade hela dagen och var helt slut. Hade bajsont i öronen.
Tisdag: Sjuk.
Onsdag: Sjuk.
Torsdag: Stod inte ut med att vara hemma och inte göra ett piss. Orkade inte bry mig om halsen så jag jobbade hela dagen ialla fall. Det var en jobbig dag, men men, så kan det vara ibland.
Fredag: Har jobbat även idag, trots min hals. Efter jobbet åkte jag och Alex till Kista och köpte en liten bebis. En 40 tums, led, 3d TV från Samsung. Vi fick den för 3800, ordinarie pris ligger runt 8000, MEN, Alex har kontakter så vi fick ett bättre pris. Så nu kan vi beställa vad vi vill från Samsung och få ett bättre pris. Woop Woop!

Jag har tänkt att jag ska ta det lugnt i helgen. Måste försöka få min hals att må lite bättre. Är den inte bättre på måndag måste jag nog ringa till husläkaren.

Nej, nu ska jag inte tråka ut er.

Ha de! Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela