Thess Boberg

Transformers 3 The Dark Side Of The Moon

Publicerad 2011-10-06 18:37:44 i Låt Filmen Rulla,

Har nu sett den tredje Transformers filmen, och jag hoppas till min gud att detta var den sista! Jag gillar första och andra filmen, men den här, njaaaa! För det första hatade jag Rosie Huntington-Whiteley. BLÄ på henne! Transformers SKA vara Shia och Megan, punkt slut! För det andra var inte Bumble Bee med så mycket och han var inte rolig heller, så neeej, det kändes bara fel!

Megatron och Sentinel Primes har en plan att via en portal ta Cybertron till Jorden, detta kommer att starta ett stort krig. Nu är det ännu en gång upp till Sam Witwicky, Optimus Prime och alla Autobots att stoppa dem.

Som sagt, jag tyckte inte att den var så bra och jag hoppas verkligen att detta var den sista Transformers filmen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela