Thess Boberg

Love, Wedding, Marrage

Publicerad 2011-10-12 15:36:43 i Låt Filmen Rulla,

Nu har jag sett Love, Wedding, Marrage. För er som tycker om romantiska komedier så kommer ni att älska den här filmen. Jag brukar ju ha svårt för sådanna filmer, de är på tok för förutsägbara. MEN, idag var jag svag. När en 60-årig man håller ett tal och berättar hur mycket han älskar sin fru, efter 30-års äktenskap, ja, då är det riktigt svårt att inte få tårar i ögonen. Jag antar att jag har lite kvinnliga gener i mig trots allt.

Ava arbetar som äktenskapsrådgivare, så när hennes föräldrar funderar på att skilja sig, ja då har hon lite svårt att inte lägga sig i. Men hon kanske går lite för långt och det kan kosta henne hennes eget äktenskap.

Inte min typ av film, men den var helt okej. Jag kan rekommendera den till de som är sålda till romantiska komedier.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela