Thess Boberg

Kan Någon Ta Bort Min Hals Och Skjuta Den 256 Gånger?!

Publicerad 2011-10-15 11:42:17 i Kära Dagbok,

Usch så tråkig jag känner mig. Mina söta vänner ska ut ikväll. Men jag har problem med halsen, så jag får stanna hemma. Just nu har rethostan ett rejält grepp så jag har hostat typ var tionde sekund i cirka fem minuter. Vatten hjälper inte. JIPPI.

Så nu säger jag:
JA mamma, jag ska ringa till husläkaren på måndag. De har öppet mellan 7.30-16.30, så jag ringer på rasten runt 9 tiden. Jag har telefonnumret inlagt i mobilen. Älskar dig lilla mamma ♥

Snart ska jag hänga tvätt. Så fort tvättmaskinen skriker PIP PIP PIP.
Sedan vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, men jag tänkte börja koka Chillin runt 3 tiden, så att den får koka några timmar och bli sådär fruktansvärt god. Men vad jag ska göra fram tills dess är en stor gåta. Man kanske kan ringa till en idiot som kan ta bort min hals och skjuta den 256 gånger. Förbannade hosta! Nu ska du få!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela