Thess Boberg

Idag Är Jag Arg, Men Det Är Okej!

Publicerad 2011-10-15 14:40:32 i Åsikter,

Idag är det jag som är Bitterfittan. Men jag tycker faktiskt att det är okej att jag har en sådan dag idag. Det är okej. Jag är som sagt bara en helt vanlig människa. Då får man ha dagar när allt är bara prutt och bajs och så jävla dåliga. Och just idag har jag en sådan dag.

Jag är arg för att jag är sjuk. Jag brukar vara envis och tänka att jag inte är sjuk, även fast jag hostar, har ont i halsen och näsan rinner, jag är inte sjuk. Men, jag var sjuk i tisdags och onsdags, och jag är fortfarande inte bra.

Jag är arg för att jag har tråkigt. Jag hade velat gå ut med mina vänner. Men jag vet att det inte är bra för halsen, därför avstår jag. 
Min kamera är hemma hos Alex, så den kan jag inte leka med.
Jag har ingen lust att kolla på film.
Jag har börjat med maten 1½ timme tidigare än vad jag hade tänk. Nu står den på spisen och puttrar, vilket den ska få göra till halv 6 tiden ungefär.

Jag är arg för att jag är ensam. Jag vill inte vara ensam. Mamma jobbar. Pappa är på fisketävling. Min bror är aldrig hemma när jag är hemma. Vi har inga djur längre. Den enda jag har just nu är Nasse, och han säger inget den jäveln!

Jag är arg för att jag har blivit ersatt. Förut var det jag som åkte med min bror när han skulle köpa kläder. Det är inte det längre. Nu åker han med sina vänner. Jag behövs inte längre. 

Jag är arg för att jag är arg. Jag känner mig så patetisk just nu. Det är saker som man inte ska bli arg för, men just idag så är jag så pissigt arg på dessa småsaker. Men jag har bestämt mig för att det är okej. 
Jag är som sagt bara en helt jävla vanlig människa.

För dig som fortfarande läser, jag ska skriva in Dagens visdomsord om en liten stund. Jag ska bara klura ut ett bra först.

Kommentarer

Postat av: Din söta barndoms kompis som heter samma sak som lilla söta du!

Publicerad 2011-10-15 19:19:39

"Jag är arg för jag är arg." Haha du e så söt!! Sämst att du inte kunde hänga me ikväll, du får krya på dig!<3 Kanske kan ses imorn om jag inte e för trött?:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela