Thess Boberg

Hej Helg! Hej Huvudvärken!

Publicerad 2011-10-06 15:37:53 i Kära Dagbok,

Jag har varit lite små krasslig hela veckan och nu, när jag tar helg, kommer den fruktansvärda huvudvärken! Så snart sticker jag hem till mor och far och så ska jag hälla i mig te och käka en vitlöksklyfta, för jag tänker banne mig inte bli förkyld!

Idag fyllar svärmorfar Erland 80 år! STORT GRATTIS TILL HONOM! Han och Majlis kommer ner imorgon så ska han firas i helgen.

Annars är allt som det ska. Dagarna rullar på i 300 km/h. Jag har fått mer ansvar på jobbet. Jag skulle intervjua barnen och se vad de tycker om att göra, vilka de vill leka, om de är något de är rädda för osv. Utav tjugo barn har jag två kvar att intervjua, båda har varit lediga. Så jag tycker att jag har varit riktigt duktig faktiskt. Tummen upp för mig!

Ja, nu har jag nog inget mer att skriva. Jag ska skriva om Transformers 3 och Smurfarna sedan. När jag känner för det, dvs.

Ha de! Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela