Thess Boberg

Hej Hej Ovärt Inlägg Kommer Här!

Publicerad 2011-10-22 22:33:20 i Kära Dagbok,

Nu har jag precis kommit hem från en promenix med Tess. Nästan två timmar. Det blev en sväng runt kyrkan. Det var mörkt vill jag lova. Men Tess hade ficklampa i telefonen så vi klarade oss fint. 

Idag har jag tagit tre doser med Bromex (tror jag att det hette) det ska vara slemlösande, så jag hoppas verkligen att jag kan få sova mer än 4 timmar i natt.

Det svider i min näsa för att jag har snytit mig så mycket. Kan man ha på idominsalva? Jag har nämligen ingen annan salva i rummet och jag orkar inte gräva i kartongerna efter någon annan salva.

Helt ovärt inlägg, men men

Ha de! Ha de!
....

Och så kommer jag på 20 minuter senare att man kanske ska tycka på spara & publicera...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela